Mängijad on taaskord Ubisofti peale üpris kurjaks saanud. Nimelt on “Assassin’s Creed Valhalla” ja “Watch Dogs: Legion” mängijatel tulnud silmitsi seista üsna frustreeriva veaga. Sotsilmeedias ja foorumites kurdavad kasutajad, et neil on esinenud probleeme oma salvestatud mängude kasutamisel. Kui nad püüavad oma eelmist salvestust kasutada, siis teatab mäng neile, et andmed on katki ja mõnel juhul võib see tähendada, et mängijad on kaotanud mitmeid tunde oma mängust.
Probleem paistab olevat üldine, sest probleem esinevat nii arvutil kui ka PlayStationi ja Xboxi konsoolidel. Arvatakse, et see võib olla seotud kuidagi Ubisofti pilvesalvestustega, sest enamasti ilmnevat probleem pärast seda kui ühendus Ubisofti serveritega on kaduma läinud. Mitmed kasutajad on kurtnud, et nad on tänu sellele kaotanud mitmeid tunde oma mängust ning on seetõttu üsna kurjad Ubisofti peale.
Juhul kui sa oled üks neist kellel selline probleem tekib, siis enne kui sa oma “katkise” salvestuse üle kirjutad, tasub proovida alljärgnevat varianti:
- Pane oma mäng kinni
- Logi võrgust välja (või sulge oma arvuti või konsool)
- Logi uuesti sisse
- Pane mäng tööle
- Veendu, et oled Ubisofti serveritega ühendatud ja proovi uuesti
Mõned kasutajad on väitnud, et pärast seda kui nad uuesti sisse logivad ja mängu tööle panevad, on kõik jälle korras ning nad saavad oma mängu jätkata sealt kus see pooleli jäi.
Lisaks soovitame igaks juhuks oma mängu vahepeal salvestada ja kasutada rohkem kui ühte salvestust. Juhul kui ühe salvestusega miskit juhtub, siis on võimalus kasutada teist.
Kas “Assassin’s Creed Valhalla” on tõesti nii hea mäng nagu räägitakse või on tegemist väikese liialdusega?