Eelmisel nädalal hakkasid sotsiaalmeedias levima teated uuest rünnakust PSN-i kasutajate vastu, kelle pangakontodelt on kadunud sadu eurosid.
Euroopa kasutajad kurdavad, et nende pangakontodelt on mingil veidral põhjusel raha kaduma läinud, nagu nad oleksid midagi PlayStation Store’ist ostnud, kuigi nad seda teinud pole. Pärast panga informeerimist, raha tagasi saamist ja uue pangakaardi saamist aga pandi nende PSN-i kontod kinni Sony poolt.
Üks kasutajatest selgitab, et ta märkas raha kadumist oma kontolt siis, kui ta üritas oma PlayStationi konsoolil Netflixi vaadata ja tal ei õnnestunud sinna sisse logida, sest tema konto olevat turvaprobleemdie tõttu suletud. Hiljem oma pangakontot kontrollides avastas ta, et tema pangakontolt on seoses PSN-is tehtud ostuga kadunud 120 eurot. ta teatas sellest ka panka ning sai oma raha tagasi ja pank väljastas talle uue kaardi.
Teine ohver kirjutab, et oma pangakontolt kadunud rahast sai ta teada tänu pangale, kes talle sõnumi saatis kahtlase tehingu kohta. 19. novembril, samal päeval kui ilmus PS5, saatis pank talle sõnumi, milles paluti tal kinnitada 300 eurost ostu PSN-i kaudu. Ta vastas pangale, et ta “ei” ole sellist ostu sooritanud. Pangaga kontakteerudes tühistati tema senine kaart ja väljastati uus. Hiljem avastas ta, et ta ei saa enam oma PSN-i kontole sisse logida, sest see oli blokeeritud.
Kolmas kasutaja räägib, et tema kontolt püüti lausa 800 eurot kätte saada, kuid õnneks ei olnud tal sel hetkel kontol piisavalt vaba raha.
Neid juhtumeid aga leiab sotsiaalmeediast rohkem. Sony on kasutajate päringutele küll vastanud, et nad tegelevad nende juhtumite uurimistega, kuid avalikult pole ühtegi avaldust veel tehtud. Seetõttu jääb hetkel selgusetuks, kui suurel hulgal kasutajaid hetkel see häkkimine mõjutanud on.