EA Play pressikonverents on läbi, kuid kas fännid said teada ka midagi uut?
Mitte eriti. E3 2016 EA Play pressikonverents oli selline üsna pealiskaudne, kas siis ei tahetud asja väga pikaks venitada või lihtsalt ei olnudki midagi eriti ette näidata. Kahtlustan seda viimast. Siin ja seal on foorumites pettunud fännid märkinud, et E3 2016 EA Play on olnud kõigi aegade kõige viletsam EA pressikonverents üldse. Aga alljärgnevalt lühikokkuvõte sellest mida siis meile näidati ja mida me teada saime.
Loomulikult Titanfall 2, mis tuleb seekord ka PlayStation 4’le ja mäng sisaldab nüüd ka üksikmängu osa. Mäng tuleb müügile 28’ndal oktoobril 2016.
Juttu tuli ka veidi ka uuest Madden’st ja loomulikult sellest, et EA panustab espordile. Kiirelt räägiti sellest et tulekul on Challenger süsteem, mis lubab mängijatel endil tekitada erinavaid espordi üritusi. Siis loomulikult EA Majors, mis on rohkem organiseeritud üritused koos suurte auhindadega. Ja Premier tase… Kõigest sellest libiseti kiirelt üle ja midagi täpsemalt eriti ei räägitud.
Mass Effect Andromeda, mäng mida Mass Efefct seeria fännid kannatamatult ootavad. Kuid midagi tarka ei saanud ka seekord mängu kohta teada. Mängu tegevus toimub Andromeda galaktikas, asi mida me kõik juba teame. Uued tulnukad, uued ohud, uus tehnoloogia ja kõik muu selline. Ja uhke graafika eest tuleb tänada Frostbite mootorit.
Algselt pidi mäng ilmuma juba selle aasta lõpus, kuid lükati edasi järgmisesse aastasse. Kuid arvestades seda mida meile pressikonverentsil räägiti ja näidati, võib arvata, et järgmisel aastal näeme ja kuuleme taaskord mängu edasi lükkamisest. Aastasse 2018?
Juttu tuli ka sellest, et EA annetab miljon dollarit heategevusorganisatsioonidele, kaasa arvatud UN HeForShe’le.
Ja võite kaks korda arvata millest järgmiseks juttu tuli. Loomulikult FIFA 17, mis samuti kasutab Frostbite mängumootorit. Mäng millest iga aasta tuleb jälle uus versioon. Seekord siiski väike üllatus kõigile neile kes on arvanud, et ega selle mängu juures midagi oluliselt enam eriti muuta ei saa. Saab ikka. EA teatas, et FIFA 17 sisaldab seekord ka mängulugu, mis räägib noore jalgpalluri, Alex Hunter’i teekonnast jalgpallimaailmas.
Järgmiseks tutvustati uut indie mängu – Fe, mille arendajaks on Rootsi mängustuudio Zoink. Mäng pidavat pakkuma unikaalset mängukogemust avatud maailmas, kus pole ette antud kuhu sa minema või tegema pead. Tegelane mängus suhtleb teiste olenditega läbi unikaalsete laulude/helide. Mäng näeb natuke veider välja.
Järgmisena tuli lavale Jade Raymond, kes rääkis Star Wars mängudest. Järgmisel aastal tuleb uus Star Wars Battlefront, mis seekord siis ka mingit lugu pidavat sisaldama ja olema rohkem seotud umbes samal ajal ilmuva Star Wars uue filmiga. Ning praegune Star Wars Battlefront saab omale uue lisa. Ei midagi uut.
Amy Henning, koos Visceral Games stuudioga, tegeleb samuti ühe uue Star Wars mängu loomisega. Taaskord midagi uut eriti mängu kohta teada ei ole.
Mainitakse jälle ära ka see, et Respawn Entertainment teeb samuti Star Wars mängu. Tegemist on siis kolmanda isiku vaates oleva action-seiklusmänguga.
Kokku on EA’l hetkel seitse mängustuudiot kes kõik agaralt Star Wars mängude arendamisega tegelevad.
Ning loomulikult mainitakse lõpuks ära ka Battlefield 1. Peale pressikonverentsi lõppu näidati 64 mängijaga Battlefield 1 mängu.
Mäng sisaldab erinevaid ilmastikuolusid, mis genereeritakse mängu poolt täiesti suvaliselt, ja mis pidavat sinu mängu oluliselt mõjutama. Battlefield 1 sisaldab lisaks hobustele, tankidele ja muudele sõidukitele ka õhulaevu, ronge ja laevu.
Samuti lubati, et Battlefield 1 avatud beetat saab juba suvel proovida. Millal täpselt avatud beeta tuleb, selle kohta lubatakse varsti rohkem infot anda.
Ja põhimõtteliselt oligi kõik. Palju juttu, mis sisuliselt ei paljastanud midagi uut, mida fännid juba ei tea. Fe vist oli ainuke uus asi kogu pressikonverentsi jooksul. Igal juhul üks asi on kindel – sel aastal ja järgmiste aastate jooksul on tulekul mitmeid mänge.
EA PLAY 2016 pressikonverentsi ja ülekannet saab uuesti näha siit:
Hoia kindlasti meie lehel silma peal, sest üritame jooksvalt E3’l toimuval silma peal hoida ja meie lugejatele infot jagada.
Aga mida sina EA pressikonverentsist arvad? Mis sulle meeldis või ei meeldinud? Kirjuta meile kommentaaridesse.