Electronic Arts ja Star Wars on mingi huvitav kooslus, et iga kord kui neid kahte koos mainitakse, siis tehakse seda tavaliselt negatiivses kontekstis. Nii ka seekord, Jason Schreier kirjutas Kotaku lehel, et kolme, projektiga tuttava, inimese sõnul olevat EA peatanud avatud maailmaga Star Wars mängu arendamise.
Tõsi, hiljem on ta siiski oma artikli alla lisanud info, et rääkides teiste inimestega, kes on EA Vancouver’i Star Wars projektiga tuttav, siis nemad kinnitavad, et mängu siiski peatatud pole. Et Star Warsi mängu projekt, nimega Orca on endiselt töös, lihtsalt tegemist on väga varajases staadiumis oleva asjaga.
Tegemist on siis selle Star Wars mängu skeletiga, mille kallal kunagi Visceral Games tegeles ning millest pidi saama tugevale loole keskenduv seiklusmäng. Kuid EA leidis (jälle), et mänguturg on muutunud ja keegi ei soovi enam sellist mängu täna mängida. Mispeale Visceral Games stuudio suleti ning olemasolevad materjalid anti üle EA Vancouver’ile, kes pidi sellest tegema täiesti teistsuguse mängu, sellise mis EA bossidele rohkem meeldib.
Electronic Arts on varemgi vihjanud või lausa otse välja öelnud, et nende arvates mängivad tugevale loole põhinevaid üksikmänge ainult mõned üksikud mängijad ning mitmikmängu osa on hoopis see millele tuleb keskenduda ja mida mängijad tegelikkuses tahavad. Tõsi, hiljem said nad selle eest kriitikutelt ja mängijatelt korralikult nahutada ning üleüldse selgus, et Star Wars Battlefront puhul oli probleemiks hoopis kuklasse hingav tähtaeg, mitte aga põhjus nagu mängijad ei oleks korralikust loost ja üksikmängu osast huvitatud.
Tulles mängijate soovile vastu, otsustati Star Wars Battlefront II puhul teha ka üksikmängu osa, mis aga täielikult ebaõnnestus, sest tegemist oli üliviletsa looga, mis jättis otsast lõpuni mulje nagu tegemist oleks pealesunnitud augutäitega, mida oli vaja teha. Lisaks sai EA taaskord korralikult nahutada mängus olevate loot kastide süsteemi pärast.
Kõik need EA katsed Star Wars mängudega tekitavad paratamatult küsimuse, kas EA ikka on see õige stuudio Star Wars mängude turule toomiseks. Vähemalt minu jaoks on Star Wars midagi palju enamat kui mitmikmängus laserrelvadega ja valgusmõõkadega vehkivad tüübid.