Electronic Arts kinnitas aprillis, et Star Wars: Jedi Fallen Order hakkab olema puhas üksikmängu loole keskendunud mäng ilma mitmikmängu ja mikrotehinguteta. Kuid paistab, et EA’l endal puudub usk sellesse, et keegi tahaks osta ainult üksikmängu pakkuvat Star Wars’i mängu, kus pole isegi mikrotehinguid millele raha kulutada saaks.
EA tegevjuht Andrew Wilson ja finantsdirektor Blake Jorgensen prognoosisid, et Star Wars: Jedi Fallen Order müüb nelja esimese kuu jooksul ainult kuus kuni kaheksa miljonit koopiat.
Iseenesest ei ole tegemist üldsegi mitte viletsate müüginumbritega, kuid kui neid kõrvutada Star Wars Battlefront ja Star Wars Battlefront II prognoosidega ja tegelike müüginumbritega, siis paistab, et EA’l puudub usk üksikmängul põhinevasse Star Warsi mängu müügiedusse.
Star Wars Battlefront’i puhul pakkus EA, et seda müüakse 13 miljonit koopiat ning esimese kuu jooksul oli seda kokku müüdud juba üle 12 miljoni koopia.
Star Wars Battlefront II puhul olid EA ootused suuremad ning esimese nelja kuuga loodeti müüa üle 14 miljoni koopia, kahjuks pidid nad paar kuud hiljem oma ootusi korrigeerima, sest jaanuari alguseks oli suudetud müüa ainult 9 miljoni koopiat mängust.
Mõlema mängu puhul sai EA mängijatelt ja kriitikutelt nahutada. Esimese mängu puhul suuresti sellepärast, et seal puudus üksikmängu osa ning teise puhul saadi mikrotehingute eest korralikult peksa.
Amy Hennig arvab, et EA teade Star Wars Jedi: Fallen Order’i kohta oli imelik
Sel aastal aga ilmub uus mäng Star Wars: Jedi Fallen Order, mille arendajaks on Respawn Entertainment ja mille arendusse, Vince Zampella sõnul EA ei sekku. Lisaks teatas Zampella, et tegemist on üksikmängule keskendunud teosega ning mingeid mikrotehinguid seal pole, ega tule. Sama kinnitas hiljem ka EA ametlikult oma Twitteri kontol. Kuid paistab, et EA’l endal pole erilist usku, ilma mikrotehinguteta ja mitmikmängu osata, Star Wars’i mängu edusse, prognoosides, et see müüb kaks korda vähem kui Star Wars Battlefront müüs.
EA on varasemalt juba korduvalt teada andnud, et tuginedes uuringutele, ei soovi mängijad enam üksikmängule pühendunud mänge mängida, samal põhjusel sai ka Visceral Games stuudio laiali saadetud ja nende arendatud Star Wars’i mäng peatatud.