“Te tähendate meie jaoks kõike,” teatas Pete Hines. Hoolimata vabandustest Fallout 76 teemadel ning Doom Eternali ja teiste mängude näitamisest või järgmisest pilvepõhisest mänguteenusest, oli tegemist üsna igava pressikonverentsiga, mille oleks saanud ilusasti 15-20 minutilise striimina ära teha.
Loomulikult ei heiduta sellised pisiasjad ühtegi tõsist Bethesda fänni, nemad suutsid sellest hoolimata saalis (võib olla ka kodudes) peaaegu iga teate peale suurest mõnust karjuda, “Yeeeeeaaahhhhhhhhhhhh!” Need mõnukarjatused ilmselt olidki Bethesda pressikonverentsi tiphhetked.
Olgu, tegelikult natuke valetan, sest Deathloop tundus tegelikult päris äge asi. Vähemalt treiler oli neil igavesti lahe ja koreograafia seal treileris oli äge. EA ja Respawn (loomulikult ka kõik teised) võiksid õppust võtta kuidas luua ägedat treilerit. Seda üliägedat treilerit saab näha siit:
Avalikustati ka Doom Eternali ilmumiskuupäev, milleks on 22. november. Aga ma olen vist liiga vana sedasorti videomängude jaoks. Ei tõmba mind kohe mitte selline arulage vägivaldne orgia. Aga kui kellelegi selline kraam peale läheb, siis on Doom Eternal neile ideaalne mäng.
Fallout 76 saab omale Battle Royale mängulaadi. Nagu neid Battle Royale mänge juba küllalt poleks ja nagu see midagi päästaks enam?
Lisaks mängi-tasuta mäng Elder Scrolls: Blades. The Evil Within loojatelt uus paranormaalne mäng Ghostwire Tokyo. The Elder Scrolls Online uus lisa Elsweyr. Mobiilimäng Commander Keen. Wolfenstein: Youngblood ilmub 26. juulil. Todd Howard mainis muidugi (taaskord), et Bethesda töötab hetkel Starfield ja Elder Scrolls VI kallal. Rage 2 saab omale sel nädalal petukoodid, sõidukid ja uue mängulaadi.
Juttu tuli ka eespool mainitud pilvepõhisest mänguteenusest, mille nimeks on Orion ja mis hakkab pakkuma konkurentsi Google Stadia’le, Microsofti xCloud’ile, PlayStation Now’ile ja kõigile teistele sarnastele striimiteenustele. Ainult, et Orion on vingem, aprem, võimsam ja suudab optimiseerida mängumootoreid selliselt, et mängude striimimine hakkab olema 20% kiirem ja kasutab 40% vähem andmeside mahtu , võrreldes konkurentidega. Lisaks olevat see nii arendajatele kui mängijatele odavam.
Kui aega on ja soovid kogu Bethesda pressikonverentsi algusest lõpuni järele vaadata, siis seda saab teha siin.